Sunday 15 November 2020

Putus asa dengan masalah kulit kusam? Jom Baca ni!

 



Assalamualaikum..

Haiii.. Anda putus asa dengan masalah kulit kusam ke.. Mesti anda dah cuba macam macam produk tapi tak berkesan kan.. Alololo.. Jangan la macam tu.. Wanita tak boleh berputus asa okeh.. Wanita kena strong.. Wanita kena selalu kuat.. Wanita kena bangkit walau apa pun cabaran yang datang.. 

Dah cuba ke set LumiVie dari MaryKay? Mana tau LumiVie ni sesuai dengan kulit anda kan.. Tak cuba mana nak tau berkesan ke tak kan.. Dulu kulit saya teruk tau.. Pigmentation.. Bekas jerawat.. Kulit kusam.. Kulit stress takde energy.. dan macam macam lagi masalah kulit saya hadapi.. Bukan tak cuba cari penawar.. Macam macam produk saya dah cuba tau, macam kebanyakan anda juga la.. dan peringkat paling extreme saya pernah invest duit sebanyak banyaknya beli produk antarabangsa.. Cantik memang cantik.. Tapi kejap je.. Sebab mahal sangat saya tak mampu nak maintain.. huhu.. Lepas tu saya dah tak pakai apa apa dah.. Saya biar je kulit saya macam tu.. Kesian kulit saya kan.. Sanggup saya biar dia macam tu je.. huh..

Tapi sampai satu hari tu, saya berkenalan dengan MaryKay melalui officemate saya.. Dari situlah saya start pakai produk MaryKay dan belajar pasal kulit.. Dulu tak belajar pasal kulit sebab tu tak berapa kisah pasal kulit.. Tapi bila dah tau pasal kulit, saya makin sayang pada kulit saya.. Betul la orang kata tak kenal maka tak cinta.. Bila dah kenal, timbul rasa dan cinta tu.. Eh, macam pasangan bercinta pula kan.. hehe.. Tapi betul.. Sejak bercinta dengan LumiVie ni hari hari mesti nak cari.. Bangun pagi pagi dah cari.. Sebelum tido malam pun mencari juga hehe..

Tapi apa yang best dengan LumiVie ni? Kalau anda nak tau, LumiVie diperkaya dengan khasiat mutiara hitam dari Pulau Tahitian, iaitu pulau terbesar di French Polynesia, lautan Pasifik.. Anda mesti tau kan, untuk hasilkan mutiara yang cantik memerlukan himpitan tenaga bertahun-tahun di dasar laut.. Hanya lepas bertahun tahun barulah terhasilnya mutiara yang sebegitu cantik dari cengkerang biasa.. Sebab itulah mutiara hitam ni sangat istimewa dalam penghasilan LumiVie ni.. Tenaga dari mutiara hitam ni juga berupaya meningkatkan kecergasan kulit supaya kulit kita nampak lebih kuat bermaya dan tegang.. Anda perasan tak kulit wanita korea kan tegang cantik terletak je kan.. Haa macam tu juga la LumiVie ni.. Harapan MaryKay dalam penghasilan LumiVie ni adalah supaya semua wanita dapat memiliki kulit yang cantik berseri, cerah dan kuat cergas..



So, kalau anda ada masalah kulit kusam musam, gelap dan lesu tak bermaya.. Saya recommend anda pakai set LumiVie ni.. Sebab saya dah rasa sendiri betapa bestnya LumiVie ni dan saya nak anda juga merasai perasaan best best yang sama.. Sangat amazing tau bila kita kita dapat memiliki kulit yang cantik sihat ni.. Bukan cantik dan sihat pada mata kita je.. Tapi kulit yang sihat dan cantik ni juga dapat beri kita semangat dan life yang best best.. Kita akan rasa confident dengan diri sendiri.. Kita akan rasa bahagia dan gembira.. Tiada lagi rasa tertekan tiap tiap tengok cermin.. Bila kulit kita cantik pakai make-up apa pun, or pakai baju apa pun semua nampak cantik berseri.. 

Pada saya, anda kena izinkan LumiVie ni bantu anda selesaikan masalah kulit kusam tu.. Tapiii.. Macam mana bertahun tahun lamanya cengkerang biasa dan oyster dalam cengkerang tu dihimpit dengan tenaga untuk menghasilkan mutiara hitam yang super duper cantik berkilau ni, macam tu juga la anda perlu bersabar dengan proses untuk merawat  kulit.. Mutiara yang berkilau tu terhasil dari proses kesabaran, begitu jugalah anda.. Saya doakan berjaya dalam perjuangan kecantikan kulit anda..

Untuk dapatkan khidmat nasihat kulit dan kecantikan boleh hubungi saya ye.. Nanti kita sembang sembang lagi ye..


Afzan Ismayatim
013-2692613
MaryKay Independent Beauty Consultant Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

About Me

About Me
Assalamualaikum wbt.. Nama saya Afzan Ismayatim, dan saya penulis blog “Travel & Living Journal by Afzan Ismayatim” ini. Saya suka melancong, menjelajah dan meneroka tempat-tempat baru dan negara-negara luar. Saya juga suka bisnes, memasak, berkongsi resepi, membaca buku dan berkongsi cerita motivasi dengan masyarakat. Insyaallah, dalam blog ini saya akan berkongsi pelbagai cerita bisnes, motivasi dan pembangunan diri wanita. Semoga bermanfaat. Follow FB Afzan Beauty Shoppe @ FB Afzan Ismayatim

Popular Posts

Recent Posts

Powered by Blogger.

Copyright © Travel and Living Journal by Afzan Ismayatim | Powered by Blogger
Design by BG DESIGN