Sunday 15 November 2020

Pori Pori Anda Besar? Anda Patut Cuba Ni!



Assalamualaikum..

Berapa ramai ada masalah macam ni? Bila tengok cermin je benda pertama yang kelihatan adalah liang poro pori yang besar? Auchh memang rasa nak bergaduh dengan cermin tu kan.. Pastu bila pakai foundation pun kelihatan sangat lubang pori pori tu.. Sangat tak best kan.. Kadang tu memang la boleh tutup dengan foundation kan.. Tapi cuba tanya balik hati anda sendiri, apa perasaan bila ada pori pori besar kat muka ni.. Kita tak nak la cantik sebab make-up kan.. Kita nak cantik sebab memang kulit kita cantik.. 

Bukan semua orang dilahirkan dengan kulit yang cantik kan.. Kadang kadang faktor genetik yang buat kulit kita kelihatan begitu.. Faktor yang lain mungkin sebab kita salah guna skincare, salah teknik penjagaan kulit, atau mungkin sebab terlalu banyak terdedah pada sinaran UV tapi kita tak ambil langkah penjagaan yang betul..

So macam mana nak mengatasi masalah pori pori yang besar kat kulit muka kita? Haa mudah je.. Anda boleh apply serum pore minimizer MaryKay ni pada kulit muka anda, especially kat tempat tempat yang pori pori anda kelihatan besar.. Tujuannya adalah untuk merapatkan semula pori pori ni supaya kelihatan normal.. Bukan untuk menyumbat pori pori tau.. Tapi ia lebih kepada vitamin yang membantu mengecilkan pori pori.. Ianya sangat efektif especially bila anda nak makeup dan pakai foundation.. Memang instantly boleh nampak pori pori anda mengecil dan makeup anda akan jadi lebih smooth.. Pemakaian yang konsisten inshaAllah dapat pulihkan masalah pori pori besar ni.. Lain kulit lain kesannya kan.. Tapi tak salah kan kalau anda izinkan kulit anda dirawat dengan Pore Minimizer MaryKay ni.. Saya dah cuba tau.. Alhamdulillah ia sangat berkesan pada kulit saya.. Walaupun tak makeup atau keluar rumah, saya masih apply Pore Minimizer ni tau.. Sebab saya sangat sayangkan kulit saya dan nak kulit saya sentiasa nampak cantik, berseri dan sihat.. 

Anda ada masalah poti pori yang sama macam ni? Dah cuba ke pore minimizer ni? Untuk tahu lebih lanjut anda boleh whatsapp je saya ye.. InshaAllah saya bantu anda ye..


Afzan Ismayatim
013-2692613
MaryKay Beauty Consultant Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

About Me

About Me
Assalamualaikum wbt.. Nama saya Afzan Ismayatim, dan saya penulis blog “Travel & Living Journal by Afzan Ismayatim” ini. Saya suka melancong, menjelajah dan meneroka tempat-tempat baru dan negara-negara luar. Saya juga suka bisnes, memasak, berkongsi resepi, membaca buku dan berkongsi cerita motivasi dengan masyarakat. Insyaallah, dalam blog ini saya akan berkongsi pelbagai cerita bisnes, motivasi dan pembangunan diri wanita. Semoga bermanfaat. Follow FB Afzan Beauty Shoppe @ FB Afzan Ismayatim

Popular Posts

Recent Posts

Powered by Blogger.

Copyright © Travel and Living Journal by Afzan Ismayatim | Powered by Blogger
Design by BG DESIGN