Sunday 15 November 2020

5 Cara Betul Pakai Facial Mask. Jom Baca Ni!

 



Assalamualaikum..

Macam mana nak pakai facial mask dengan betul? Haa.. Ingat lagi tak posting saya sebelum ni pasal kepentingan facial mask dalam skincare routine kita.. Untuk posting kali ni saya nak share dengan anda cara cara nak pakai facial mask ni kat muka kita.. Tips ni nampak mudah kan, tapi ia sangat sangat penting untuk anda patuh tau supaya nutrien and vitamin yang ada pada facial mask tu dapat diserap dengan optimum dalam kulit kita.. 

Steps ni semua anda boleh baca pada gambar atas tu kan.. Tapi saya nak highlight kat sini, anda kena pastikan kulit anda sentiasa bersih tau.. Anda kena pastikan anda buat dulu rutin skincare biasa, iaitu cuci muka dan toner tu.. Lepas tu baru mulakan dengan facial mask ni.. Tujuannya bukan saja nak pastikan muka kita bersih, tapi juga nak pastikan tiada debu atau kotoran yang block atau halang kulit kita untuk menerima nutrien dan vitamin yang ada pada facial mask ni.. 

Eh, anda tau tak.. Pada saat saya tulis ni kan, saya excited sangat nak pastikan anda betul betul dapat manfaat dari facial mask ni.. So, kalau anda izinkan, saya nak sangat cerita dengan anda tentang manfaat facial mask MaryKay ni.. Sebelum ni saya pakai deep cleansing charcoal mask ni.. Memang best sangat terasa dia sedut sedut kotoran kat muka saya ni.. hihi.. Tapi masih ada beberapa facial mask MaryKay yang saya belum cuba dan saya sangat excited untuk cuba semua ni nanti.. Yes, saya sangat teruja dengan kecantikan kulit ni.. Dan saya juga teruja nak tengok anda semua pun dapat kulit yang cantik dan sihat jugakk.. hihi..

Okay, kalau anda nak tau lebih lanjut lagi pasal facial mask MaruKay ni dan tips penggunaannya, anda boleh whatsapp saya ye.. Jumpa lagi di next posting..


Afzan Ismayatim
013-2692613
MaryKay Beauty Consultant Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

About Me

About Me
Assalamualaikum wbt.. Nama saya Afzan Ismayatim, dan saya penulis blog “Travel & Living Journal by Afzan Ismayatim” ini. Saya suka melancong, menjelajah dan meneroka tempat-tempat baru dan negara-negara luar. Saya juga suka bisnes, memasak, berkongsi resepi, membaca buku dan berkongsi cerita motivasi dengan masyarakat. Insyaallah, dalam blog ini saya akan berkongsi pelbagai cerita bisnes, motivasi dan pembangunan diri wanita. Semoga bermanfaat. Follow FB Afzan Beauty Shoppe @ FB Afzan Ismayatim

Popular Posts

Recent Posts

Powered by Blogger.

Copyright © Travel and Living Journal by Afzan Ismayatim | Powered by Blogger
Design by BG DESIGN